Avatar billede Jolles Professor
25. juli 2018 - 08:54 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

iPhone 6S æble sort æble sort æble sort

skete pludseligt i går.
sort skærm æble sort skærm æble....
Søgte på iTunes, og gik til support, der lige skulle spørge en anden, og dereftr desværre "røg ud".
iPhone meget varm, men det gik over - og så var alt tilsyneladende i orden igen.
I dag er den gal igen.
Efter lang tid med æble sort..... æble sort, kommer blå skærm. Jeg klikker koden ind - og så er der æble sort..osv igen.

Har dobbeltklikket på home og lukket samtlige åbne programmer/apps - der var mange, kendte ikke funktionen før,

Når jeg skriver adgangskoden stander den ved sidste ciffer , og går i sort-æble igen...
Er der en ikke hedebølgeramt ven, der ved noget om iPhone'er??
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juli 2018 - 09:05 #1
sæt strøm til og se, om det samme sker ved start. Hvis den virker, så er dit batteri gået på ferie, og nyt skal isættes (af prof).
Avatar billede Jolles Professor
30. juli 2018 - 09:45 #2
Claes: avforsørenda.... Har ikke haft mobilen et år endnu. Måske er der noget garanti et sted...
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2018 - 10:49 #3
der skal være garanti/reklamationsret via butikken, hvor du købte den - det er butikkens opgave at gå videre til apple. Butikken er ansvarlig overfor dig.