Avatar billede bme Juniormester
25. juli 2018 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor er svaret

Hej
Jeg kan ikke finde hvad folk har svaret mig, når jeg har sendt spørgsmål/invitationer ud til flere. Jeg får svaret i første omgang, men kan så ikke finde det senere.
Er der nogen der kan gi' mig en forklaring på det?
mvh bme
Avatar billede INK Ekspert
25. juli 2018 - 18:30 #1
Hvis det er gmail, så kan indstillingen være sat til kun at vise ulæste mails. Eller de kan lægge sig i en tråd svarende til din mail. Men fortæl lige hvilken mail leverandør og evt. mailklient (program) du bruger.
Avatar billede bme Juniormester
25. juli 2018 - 18:45 #2
Hej Ink

Tak for dit svar men jeg glemte, at skrive at det er sms svar jeg ikke kan finde senere. mvh bme
Avatar billede INK Ekspert
26. juli 2018 - 11:20 #3
Hvilken telefon? Kan du stadig se din udsendte sms men ikke svarene?
I indstillinger kan man på en iPhone anføre hvilken periode der skal gemmes.