Avatar billede Emma Leth Praktikant
01. august 2018 - 15:34 Der er 2 kommentarer

Min skærm skifter farvetone

Hej, jeg oplever et problem med min 2,5 år gamle MacBook Air. Når jeg ser Netflix (har kun oplevet problemet der, men bruger heller ikke andre streaming tjenester), så skifter min skærm farvetone. Den går f.eks. fra almindelig, til gullig, til blålig og tilbage til almindelig.

I starten var det kun om aftenen, og det hjalp at slå Night Shift fra, men efterhånden er det heletiden, uanset hvilket tidspunkt på døgnet. Jeg har ikke hørt om andre, som har haft samme problem.

Er der nogen der ved, hvad det skyldes, og hvad jeg kan stille op?

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2018 - 15:45 #1
det kan være et varmeproblem hvis det kun er i denne sommer - kontrollér det i et rum med aircondition
Avatar billede Emma Leth Praktikant
01. august 2018 - 21:29 #2
Hej, tak for svaret. Jeg har ikke lige adgang til et rum med aircondition, men skærmen gør det samme om aftenen, selvom der ikke er så varmt.

Jeg er måske bange for, at skærmen har fået tryk eller noget i den stil