Avatar billede Leo Mortensen Praktikant
06. august 2018 - 23:02 Der er 1 kommentar

Facebook /iPad air

På en iPad får man en notification når en ven oprette et indlæg - man trykker på det for at læse det, når man trykker tilbage for at læse et nyt, så står de forrige som læst - farven ænderes og den blå prik forsvinder.

Men det er min iPad pludselig ophørt med at gøre, de står som ulæst til den har været lukket.

Mine iPhone kører på den samme facebook, og har ikke problemet - De er alle opdateret til iOS 11.4.1

Styresystemer har været afinstalleret og geninstalleret sammen med Apple, de kan ikke finde ud af det.

Jeg tror at det drejer sig on en eller anden indstilling - men har prøvet det mest- har svaret på den fejl.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2018 - 03:21 #1
det er bare facebook der fungerer sådan. de har ændret det