Avatar billede ErikHg Ekspert
09. august 2018 - 17:31 Der er 2 kommentarer

Min Samsung Galaxy J5 6 melder optaget i nogle tilfælde

Jeg er løbet ind i et irriterende problem. Det drejer sig om min Samsung telefon melder optaget. Der er flere der har ringet til mi, og den har hver gang givet lyd fra sig, men jeg fik 8/8 en opringning fra min læge, hvor der igen reaktion var overhovedet. Jeg fik tilfældigvis set at der var blev ringet, og i beskeden som lægen havde indtalt nævnte hun at hun havde ringet mindst ti gange, hvor der i voice mail blev sagt at nummeret var optaget.
Jeg var hos lægen i dag 9/9 og vi talte om sagen. Hun prøvede at ringe til mit nummer, og der var ingen reaktion. Hun prøvede at ringe fra sin private mobil, og straks ringede min telefon.
Nummeret der blev ringet fra er et fastnetnummer. Håber at nogen på eksperten kan hjælpe med en løsning. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2018 - 17:52 #1
det er fejl inde i teleselskabet.
jeg kan ikke ringe til min moster i sønderjylland, den påstår altid at nummeret er udløbet. det kan jo kun være en fejl i selskabet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. august 2018 - 18:53 #2
Jeg kontaktede min mobiludbyder der er YouSee. Medarbejderen spurgte om mit postnummer (3600 Frederikssund) og han kunne se  - sagde han - at der ingen problemer er i dette område. Lægen der ringede har praksis i Ølstykke cirka 10 km. fra Frederikssund så afstanden er jo ikke så stor. Om det har nogen betydning hvis lægens udbyder ikke er YouSee har jeg ikke forstand på, men det er i hvert fald ikke tilfredsstillende. Jeg vil skrive til YouSee og fremlægge mit problem ad den vej, i stedet for at tale med en eller anden tilfældig medarbejder.