Avatar billede skbbbb1 Novice
10. august 2018 - 14:15 Der er 1 kommentar

Kaspersky installations problemer

Hej alle,

Jeg har købt en Macbook Pro, og vil gerne installere min nyt indkøbte Antivirus Kaspersky. Jeg har hentet det ned fra deres hjemmeside, og alt går godt, indtil den til sidst giver mig en 'error'.

'System Extension Blocked - Kaspersky Internet Security requires your permission to install system extensions. To allow installation of system extension, give your permission in Security & Privacy preferences.'

Når jeg så går ind og giver tilladelse til at den må installere, virker det ikke, og der står så: 'The install failed.'

Er der nogle, som ved, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede posten Ekspert
08. september 2018 - 11:14 #1
nu henter du vel en mac version og ikke windows men hvorfor antivirus på en mac ??det har jeg ikke hørt om før