11. august 2018 - 23:37 Der er 7 kommentarer

Intet Internet (Lan kable tilsluttet, Stationær)

Hejsa

Jeg har et problem med mit internet hvor jeg intet internet har, men kan nemt nok spille spil på min computer, men når jeg f.eks. prøver at bruge Netflix på den kan jeg ikke pga. manglende internet.

Jeg ved ikke så meget om internet så i må meget gerne skrive det step by step.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2018 - 23:43 #1
Hej og velkommen til Jeppe.
Hvis du højreklikker på netværksikon på proceslinjen og kører foretag fejlfinding af problemer, løser det så dit problem?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2018 - 04:09 #2
sæt et nyt netkabel til
reset din router
virker det ikke, kontakt din udbyder
12. august 2018 - 17:46 #3
220661 jeg har prøvet det op til flere gange, men det virker ikke.
12. august 2018 - 17:47 #4
sidwave jeg har prøvet at skifte kabel, intet held der, men skal nok prøve med at resette routeren.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
13. august 2018 - 07:36 #5
De fleste hjemmenetværk skal man hente IP adresse automatisk fra router. Du har ikke fået sat din computer til fast IP vel? Prøv kontroller det.
15. august 2018 - 13:41 #6
Hej Rune.

Hvordan kontroller jeg det?
15. august 2018 - 13:50 #7
sidwave virkede dsv. heller ikke at resette router.