Avatar billede pwn Forsker
12. august 2018 - 21:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oversætte conct-form i Wordpress theme "screenr"

Håber, at det er OK at stille to spm i Wordpress:

Nr. 1
Jeg vil gerne have oversat labels til dansk, men selvom jeg under plugin finder Contact form 7 og ændrer labels derinde til dansk, forbliver de på engelsk på siden.

Nr. 2
Hvordan fjerner jeg de sider i skabelonen, jeg ikke skal bruge? Jeg kan slette teksten, men ikke selv siden, der nu står tom på hvid baggrund.
det drejer sig om www.1air.dk
Avatar billede stjans Guru
13. august 2018 - 07:29 #1
Du kan ændre enkelte tekstelementer med plugin Loco Translate. Husk at trykke Save efter ændring.

De sider du ikke bruger, fjerner du i selve oversigten - og derefter under udseende - menuer.

(Hvis jeg har forstået udfordringen korrekt :-) ).
Avatar billede pwn Forsker
13. august 2018 - 21:54 #2
Tak for tippet - Loco Translate er nu installeret. Jeg kan dog ikke helt gennemskue rækkefølgen for at oversætte, men kan se, at der er kommet en "Translate"-mulighed ved plugin'et. Jeg trykkede på EDIT og ændrede de enkelte Labels. Umiddelbart virkede det ikke, men pludselig var Name oversat til Navn. Jeg ændrede så de andre felter, men resultatet er nu at "E-mail" er oversat og de to sidste rubrikker forsvundet.

Jeg tror desværre jeg har fået rodet en lille smule for meget rundt i koderne!
Kan du se, hvor fejlene er ud fra nedenstående:

<div class="row">
<div class="col-md-6">
<p><span class="large-label">Navn (*)</span><br />
    [text* Navn] </p>
</div>
<div class="col-md-6">
<p><span class="large-label">Email (*)</span><br />
    [email* Email] </p>
</div>

<p><span class="large-label">Subject</span><br />
    [Subject] </p>

<p><span class="large-label">Besked</span><br />
    [Besked] </p>
<div class="contact-submit">
<p>[submit "Send"]</p>
</div>

mvh
Paul
Avatar billede stjans Guru
14. august 2018 - 08:41 #3
Naah . jeg ville installere CF7 igen og så rette med Loco. Du kan filtrere = søge efter de strenge, du ønsker at oversætte. Når du har gjort det, så tryk "save". Loco fjerner ikke felter :-)
Avatar billede pwn Forsker
14. august 2018 - 09:41 #4
Ok, det prøver jeg. Nej, det er helt sikkert mig, der har ændret noget, så felterne er forsvundet.
Avatar billede stjans Guru
14. august 2018 - 09:54 #5
Du kan evt også prøve bare at oprette en ny formular - for at se om de manglende felter kommer retur.