Avatar billede Jannickhess Professor
14. august 2018 - 16:43 Der er 5 kommentarer

En ven kan ikke mere bruge Teamviewer (Brugte den fra Usa)

Der er en af mine venner, der har været i Usa
Hvorfra han benyttede den Teamviewer version da han ikke bruger den kommercielt, men dog fra Usa, og hjalp nogen i Danmark

Kan det have noget at gøre med at Teamviewer, "Tror" at det benyttes Kommercielt

Håber at den ligger under den rigtige Kategori
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2018 - 19:46 #1
afinstaller, hent ny og opret ny konto.
Avatar billede Mikael Ekspert
15. august 2018 - 08:07 #2
Glem alt om at ominstallere TeamViewer HVIS de HAR lukket den ned.. Kun en installation på en anden computer, eller ny installeret win/HD hjælper..

Ellers skriv til dem.. På engelsk.. De svare i løbet af 8 dage. Hmm
( De skal også have en kopi af seneste TeamViewer logfilen. )

Kæmper selv en kamp med dem.. Og bruger det IKKE kommercielt..
Avatar billede xWeezor Juniormester
19. august 2018 - 15:58 #3
Har også haft samme problem, men skrev til deres salgs-afdeling og de kunne så godt se at jeg ikke brugte programmet kommercielt. Har så stadig problemet at de kun nulstillede min bærbars ID, og kan derfor ikke tilgå min server fra telefonen(i mere end 5 minutter). Held og lykke til jer:)
Avatar billede Jannickhess Professor
16. april 2019 - 19:00 #4
Tak for forsøget, min ven havde tidligere brugt det fra Usa
Herefter virkede det ikke mere da han kom hjem igen

Han mener selv at Teamwiver, tror at det så bruges kommercielt, hvilket det ikke gør
Han bruger så et andet program der kan det samme

Tak for forsøget på at hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2019 - 19:44 #5
alt andet lige - kunne det tænkes, at usa ikke er pjattede med, at man tilgår pc i udlandet fra en pc i usa? jeg kan snildt forestille mig, at alle ukendte forbindelser er lukket ned - dvs intet krypteret freeware fra deres egne firmaer. De har jo lidt problemer med kina/rusland og de kan jo have folk i mange lande...