Avatar billede grzona Ekspert
16. august 2018 - 17:07 Der er 4 løsninger

hjælp min nokia 3310 kan ikke finde netværk

Min nokia 3310 (den nye af dem) kan ikke logge på mit sim kort.

og den beder heller om min pin kode når den tænder.
når jeg går ind under sim indstillinger, spørger den om puk koden. Men
jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal ind for at trykke PUK kode:-(

nogen der har haft samme problem?

hilsen
peter
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2018 - 22:32 #1
det står på din udbyders hjemmeside hvordan du indtaster puk kode
dit simkort er låst

kan du ikke få puk koden ind, da kontakt din udbyder
Avatar billede grzona Ekspert
19. august 2018 - 21:45 #2
nu er den gået HELT i baglås:-( nu ser den sådan her ud. pukkode virker heller ik.
hvad gør man hvis man har trykke pin kode forkert flere gange og den bare låser og ikke giver muligheden for at trykke puk kode ind som jeg har??
Avatar billede grzona Ekspert
19. august 2018 - 23:57 #3
har fået sim låst min Nokia 3310 op. men den kan stadig ikke finde nætværk. og når jeg prøver at indstille den siger den PUK blokeret. Problemet er bare at jeg kan trykke sim kode lige så mange gange ind forkert uden at den beder om puk kode....meget mærkeligt:-(
Avatar billede grzona Ekspert
04. november 2018 - 21:56 #4
tak for svar. får sendt et nyt simkort.