Avatar billede larsenan Juniormester
17. august 2018 - 21:42 Der er 3 kommentarer

ny pc fra topdata bundkort b360m. prime 370z eller tuf 370 p

Hej , jeg tror jeg vil købe sådan en ultimate pc fra topdata http://topdata.dk/product.asp?product=12105
Grunden til at jeg overvejer tuf , er fordi jeg har læst det skulle være mere solidt med bedre komponenter end prime , men om det er rigtig ved jeg ikke, jeg har kigget her https://www.asus.com/dk/Product-Compare/?products=ik8vi4gNBH6sZ4xe,ktMThDIXNT6U7qo8&b=0
men blev ikke meget klogere
Ingen af bundkortene understøtter thunderbolt 3, men kan man senere hvis man får brug for det købe et thunderbolt pci kort og sætte i ?`
jeg gamer faktisk ikke, men er det ikke alligevel en ide med et grafikkort, og gtx1060 6b er jo stille som også er meget vigtig for mig, derfor har jeg også valgt coolermarster 212evo til cpu køler, den kommer næsten op på 8500 og så mangler jeg desuden en dvd brænder, er sådan en usb dvd-drev til 199kr ok ? man kunne ikke få indbygget.
Det er måske overflødig med så stor en pc når jeg ikke gamer, men min nuværende pc har jeg haft i 12 år så jeg skifter ikke så tit og har pengene.
Jeg bor i jylland, så er det dumt at købe hos topdata, eller ville i foreslå noget helt andet når jeg mest  bruger pc til muktimedie m.m
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2018 - 02:18 #1
topdata: strømforsyningen er for lille! og der er ingen stor harddisk i...

det her ser bedre ud, der er 1TB disk, og en Windows dvd!
https://www.komplett.dk/product/11146/pc-tablets/komplett-pc/komplett-gamer-premium/komplett-gamer-premium-i140?offerId=KOMPLETT-321-11146#
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2018 - 02:21 #2
du skal bare lige tilpasse strømforsyning til en 750-800 watt
Avatar billede larsenan Juniormester
18. august 2018 - 08:44 #3
Hej tak for svar, jeg synes denne pc er lidt dyre og svær at tilpasse. og jeg synes ikke der var bedre bundkort som var vigtig, man kan jo også til vælge ekstra harddisk , og større cpu i7 hos topdata, men synes ikke det er nødvendigt. Men de sælger en
Corsair, TX650M, 650W 80+GOLD (MODULAR). den må vel være stor nok.
men er der nogen der ved om de forskellige bundkort har betydning , og hvad med thunderbolt 3, og kan man købe et pci nedkort med ekstra usb'er som vil virke