Avatar billede Jens P. Mester
18. august 2018 - 22:17 Der er 3 kommentarer

kan ikke overføre billeder

har en one+
kan ikke overføre billederne til computer.
har kunnet tidligere. men der står på comperskærmen at der ingen billeder er at lægge over.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2018 - 08:46 #1
installer google drev på begge og del fra tlf til google drev, og så hent dem ned på pc.
Den hedder muligvis 'backup og synkronisering' på pc.
På tlf har Google drev et + i bund/højre - klik på den, og du kan uploade - du kan så se hvor langt upload er kommet i browser på https://drive.google.com/drive/my-drive og de kommer derefter automatisk ned på pc i google drev mappen.
Avatar billede mort1 Ekspert
19. august 2018 - 16:29 #2
Min pc har heller ikke altid "lyst" til at hente billederne fra min mobil (Samsung Galaxy S8), Når det sker henter jeg (kopierer eller klipper) billederne direkte fra telefonen: Vælg på pc'en "Denne pc" hvor du finder telefonen ved siden af de øvrige drev - Vælg telefonen (i mit tilfælde, Galaxy S8) - her vælger jeg mellem card og phone (i mit tilfælde Phone)  - Blandt de mapper der herefter vises vælger jeg mappen DCIM og herefter Camera - Her ligger billederne, som i ethvert andet drev - billederne klippes eller kopieres til den relevante mappe på din pc.
Det er muligt, at nogle mapper kan hedde noget andet når telefonen er en one+ , men jeg tror det ikke, og under alle omstændigheder er fremgangsmåden den samme.
Avatar billede posten Ekspert
26. august 2018 - 18:41 #3
har selv oplevet det med min iphone6 på min win 10 men når jeg bruger win er der ingen problemer bortset fra at den som start åbnede et forkert program gik derefter ind i autostart hvor jeg ændrede den til at åbn mappe for at vise filer så kom mine foto frem men afventer en løsning til min win 10