Avatar billede Anders Boye Knudsen Praktikant
19. august 2018 - 23:09 Der er 1 kommentar

Mac gik ned under systemopdatering, nu kan den ikke starte

Ja den stoppede med at virke under systemopdatering til Lion eller hvad det hedder.

Nu kan den ikke starte.

Har prøvet at tænde med Alt + CMD + R
Hvorefter den kommer ind i en menu hvor man kan genindstallere software, men det virker hellere ikke.
Avatar billede sd8220 Seniormester
20. august 2018 - 09:22 #1
Hvad sker der mere specifikt, når du starter i recovery mode (kommando + R), siden du skriver, at det ikke virker?

Hvis din maskine er ny nok, kan du prøve med internet recovery (alt + kommando + R). NB der er forskellige genveje afhængig af din computers alder.

Lad mere på Apples hjælpeside.
https://support.apple.com/da-dk/HT201314