Avatar billede micwar Mester
20. august 2018 - 08:39 Der er 2 kommentarer

Forbered formular i Adobe Acrobat Pro DC

Hej
Er der en der ved om man kan ændre opsætningen til at den ikke indsætter tekstfelt i kasser men afkrydsningsfelt.
Har store skemaer med en masse felter i hvor man skal afkrydse i, men når jeg forbereder formular automatisk så sætter den tekstfelter i alle felter så jeg manuel skal indsætte afkrydsningsfelt i dem, kunne spare mig en masse tid hvis jeg kunne ændre det et sted i Adobe.
Avatar billede Kasper Praktikant
14. marts 2019 - 14:13 #1
Hej Micwar.
Jeg sidder med samme problem, så vil høre, om du fandt en løsning på problemet?
Mvh.
Kasper.
Avatar billede micwar Mester
14. marts 2019 - 16:40 #2
Hej Kasper

Nej desværre ikke, står med problemet endnu.
Havde troede spørgsmålet var glemt, men måske er der håb endnu.

Vh
Michael