Avatar billede fru Sørensen Praktikant
20. august 2018 - 09:13 Der er 1 kommentar

Silent ergonomisk tastatur

Jeg søger et tastatur, der ikke klikker højt og larmende og samtidig er ergonomisk. Det eneste jeg kan finde er Logitech K350 men det er det vi allerede har. Hvad jeg så ikke ved er, om det er mindre "klikkende" i en nyere udgave?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. august 2018 - 16:16 #1
Hvilken prisklasse?
Man kunne jo vælge et gamer tastatur, der er godt bygget og stille i brug.
Razer laver sådanne tastaturer. De koster dog noget mere end et standard tastatur. Man skal regne med over 1000 kr for sådan et.