Avatar billede Btimmer Seniormester
22. august 2018 - 15:53 Der er 6 kommentarer

iPad og Outlook

Jeg har Outlook på min iPad.

På venstre lodrette side vises Indbakke og vælger man en besked fra Indbakken vises indholdet i den højre lodrette side.

- Nu vil jeg slette en besked fra indbakken.
- Jeg vælger at få beskeden frem i højre side for at se indhold.
- Herefter kan jeg slette beskeden ved at trykke på skraldespand øverst.
- Der er flere jeg vil slette på samme måde, men når jeg har slettet 2-5
  beskeder ved "at læse dem først" - går iPad helt død og jeg kan ingenting
  gøre - kun slukke og starte op igen.

Hvad kan man gøre.
Jeg har prøvet at slette Outlook APPén og installere på ny.
Det hjælper ikke.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. august 2018 - 17:43 #1
Vent på næste opdatering.... ;-)
Avatar billede Btimmer Seniormester
22. august 2018 - 17:59 #2
Tak CRKrogh, men jeg forstår ikke helt meningen med hvad du mener, er du ironisk eller betyder det der er problem med nuværende indhold af APP :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. august 2018 - 18:20 #3
Det var ikke ironisk. I Apples økosystem har du ikke meget kontrol over hverken installation eller afvikling af en app. Derfor vil du, hvis du løber ind i en fejl, der er reproducerbar, være nød til at vente på næste opdatering af den.
Avatar billede store-morten Ekspert
22. august 2018 - 18:34 #4
Appén bliver opdateret en gang om ugen i følge App store.

Version
2.91.0 er fra 20. aug 2018
Avatar billede store-morten Ekspert
22. august 2018 - 18:36 #5
Og de skriver:

"Denne opdatering omfatter forbedringer af ydeevnen og fejlrettelser, der har til hensigt at gøre Outlook bedre for dig.

Du er velkommen til at sende os kommentarer eller spørgsmål via vores indbyggede support i appen under Indstillinger. Vi vil meget gerne høre fra dig."
Avatar billede Btimmer Seniormester
22. august 2018 - 18:58 #6
Tak for jeres kommentarer. Problemet har været der altid og opdateringer er løbende foretaget og senest idag har jeg også opdateret. Men problemet er der stadig.