Avatar billede Debbie Praktikant
26. august 2018 - 09:27 Der er 5 kommentarer

Printer uden trådløs, kan det efterinstalleres?

Hej,

jeg har købt en printer Brother DCPL2510D - den er uden wifi (tanketorsk)
Men jeg vil så gerne undgå ledninger m.m. samt udskrive fra ipad og mobil.

Jeg googlede mig til denne https://www.avxperten.dk/printserver/tp-link-usb-wifi.asp

Kan den løse mit problem? Eller er jeg på vej ud til at købe en ny printer... igen.?

Mange tak
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2018 - 09:47 #1
den kan klare fra pc og mobil - hvis den er android.
Brother har dog en gratis app (find selv ud af, om din printer er med på listen) https://www.brother.dk/business-solutions/mobile-and-cloud/iprint-and-scan
som kan klare iphone/ipad og android
Avatar billede jk45 Forsker
26. august 2018 - 11:59 #2
Den kan løse dit problem med udskrivning men den understøtter ikke scanner funktionen der skal du stadig hen til din printer
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
26. august 2018 - 13:44 #3
Hvis du tilslutter den til en alm. computer med et USB kabel, og denne computer er tilsluttet dit WiFI netværk kan du også dele printeren med andre enheder på netværket (så længe computeren med printeren er tændt).
https://support.microsoft.com/en-us/help/4089224/windows-10-share-network-printer
Avatar billede puren Ekspert
26. august 2018 - 21:52 #4
erkend at du har klokket i det og skyd den af på DBA.. og køb en ny
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2018 - 08:33 #5
husk, at den nye skal kunne AirPrint, så Ipad kan printe den vej. Kan den det, så har den wifi, og andre enheder kan så også.