Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
27. august 2018 - 09:57 Der er 4 kommentarer

Hvilken digital TV pakke burde man vælge?

Hej,
jeg overvejer sådan en digital TV pakke enten den der hedder 4MORE eller 4ALL. Men er sgu lidt i tvivl om hvilken der reelt set er behov for. Vi er 4 i familien og min datter og søn, ser oftes forskellige tv programmer. Min hustru og jeg ser nogenlunde de samme kanaler sammen. Men kunne godt tænke mig at vi selv kunne vælge kanalerne og at min søn og datter, selv kan tv kanaler de vil se, uden at skulle diskutere over på deres ipads. Jeg rejser oftes rundt i DK og kunne også godt tænkte mig at jeg havde et ok udlav af TV kanaler, på ipad’en, når jeg er på farten.

Hvilken vil I anbefale ifht. mine behov - 4MORE eller 4ALL?
Avatar billede 450025 Ekspert
27. august 2018 - 13:01 #1
Tv ja vel Dansk Tv er vel ok ser ofte på det selv om jeg ikke bor der, Netflix den Danske eller Us men da må du vel ha VPN kanskje masse Barnefilmer det finnes helt klart bare let. Pakker kjenner jeg lite til Sorry.
Arne.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
27. august 2018 - 20:41 #2
Telia 4MORE eller 4ALL  det afhænger vel af hvilke kanaler du vil se?
4One koster 99 kr. og er i princippet bare gratis kanaler + TV2 (som får 20 kr.) dvs. 80 kr. for gratis kanaler, så er det da betalt.
I øvrigt bliver jeg ret hurtigt træt af siden, der er ikke umiddelbart svar i sigte på oplagte spørgsmål som:
Kan man være flere brugere samtidigt?
Er der en tv-box med i prisen eller er det kun online?
Kan man optage og spole i udsendelser?
Er der internet med i prisen?

Overvej evt. Yousee, de har nogle ok priser på pakker med internet + tv. Og deres hjemmeside og produkter er nemmere at forstå. Deres løsning er meget brugervenlig og man kan optage tv, pause og spole tilbage i udsendelser der er i gang, se en masse gratis film, der er arkiv over udsendelser man måske har glemt at se mv
Avatar billede store-morten Ekspert
27. august 2018 - 21:18 #3
Klippet fra siden:

TV PÅ ALLE DINE ENHEDER
MED TELIA TV HAR DU ADGANG TIL DINE TV-KANALER GENNEM APP'EN. DU KAN SE TV PÅ DIN MOBIL, TABLET, COMPUTER OG SELVFØLGELIG DIT TV DERHJEMME MED FX AIRPLAY, CHROMECAST ELLER APPLE TV (4. GENERATION).

TV TIL HELE HUSSTANDEN
Telia TV er for hele din husstand. I får adgang til jeres tv-kanaler, film og streamingtjenester i én brugervenlig app, hvor I kan være op til to brugere på samtidig.
Avatar billede prox1 Forsker
27. september 2018 - 22:10 #4
Overvej boxer
Jeg har skippet Yousee, fordi der er et væld af ligegyldige kanaler jeg ikke ser, men som skal betales alligevel.
Hvis du på den anden side, faktisk gerne vil se både børne sport og reality tv, så bliver boxer dyrere end yousee!