Avatar billede Mette Praktikant
29. august 2018 - 09:49 Der er 4 kommentarer

Blinkende sort skærm med kun markøre

Hjælp.
Jeg kørte en systemgendannelse til en tidligere dato idag. Dette resulteret i at efter genstart og jeg loggede ind fik jeg en skærm som blinker hurtig  blå og sort med en musemarkør som tænker. Jeg kan intet foretage mig på computeren. Jeg kan åbne jobliste men det er umuligt at læse noget når den blinker konstant.

Kan man trykke på nogle knapper for at optimere eller gendande fabriksindstillinger? Eller hvad gør jeg.
Hjælp jeg er frustreret..
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2018 - 10:10 #1
sluk pc
tænd og når win lige tænker i starten, så sluk igen - og gør det 3 gange - derefter skulle den komme i en reparations-mode ved næste start så du kan evt vælge et nyere gendannelsepunkt, eller i fejlsikret tilstand reparere filer
Avatar billede Brian Lowe Praktikant
29. august 2018 - 17:47 #2
Jeg har også det samme problem. Har nogen nogen løsning på dette.
Avatar billede Mette Praktikant
29. august 2018 - 19:13 #3
Det virkede for mig at slukke og tænde hurtigt efter hinanden ligesom claes57 skrev... Der kom muligheden for at optimerer pcen. Self træls man skal installere alle sine programmet igen efterfølgende, men i det mindste forbliver ens filer, billeder mm der 🙂
Avatar billede Brian Lowe Praktikant
30. august 2018 - 19:53 #4
det ser ud til, at mit problem er blevet løst. alligevel takket være denne tråd for hjælp.