Avatar billede ZeBa Ekspert
02. september 2018 - 01:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke overføre fra min Motorola

Kan slet ikke finde ud af at forbinde trådløst, så i stedet prøver jeg med kabel. Når jeg sætter kablet i pc'en, får jeg meldingen:
Vi har problemer med at oprette forbindelse
Sørg for at din enhed er låst op og at acceptere meddelelsen om at oprette forbindelse

Hvad fanden skal det betyde?
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. september 2018 - 01:17 #1
Og i øvrigt kan jeg heller ikke få den til at forbinde til min biltelefon
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. september 2018 - 01:25 #2
På pc'en vælge knappen Start  og derefter vælge Fotos for at åbne appen Fotos.

Hvad er knappen start??
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. september 2018 - 02:09 #3
Nu har jeg fået den connected trådløs, men skulle jeg så ikke kunne de den i Stifinder, eller hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2018 - 02:58 #4
Når du tilslutter dit smartphone, skal mobilen ikke være låst, så du kan swipe oppe fra og se 'Android system' ikon hvor det opfanger tilslutning giver det besked 'USB oplader dette enhed'. Tryk på den, herefter valgmuligheder kunne ses, vælg 'Overfør filer'.
- Ergo "Sørg for at din enhed er låst op og at acceptere meddelelsen om at oprette forbindelse" forekommer.

Derfra fra dit pc, via Stifinder vil du kunne se dit smartphone. Kig inde i den relevant sti, for enten det du gerne vil overføre befinde sig intern hukommelse eller sd card.

Hvis du vil tilslutte til dit bil via Bluetooth, skal dit smartphone bluetooth være tændt og fra dit bilradio, knytte hinanden mv., men dit bilradio skal have bluetooth for at kunne virke, evt. kig på dit bilradio manual for hvordan man tilknytter en smartphone. Lykkedes det, kan du svare opkald og føre samtalerne, starte musik og lytte mv.

Hvorimod bruger du en usb kabel til dit bilradio, skal du samme hvilkår, have dit smartphone ikke være låst, trykker på 'Android system' og vælge rette valg, evt. 'Brug enhed som MIDI', dette vil ikke kunne bruges til føre samtalerne, men blot afspiller musik filer.

Havde du fået installationsmedie fra smartphone pakken, eller hentet software fra Motorola hjemmesiden, vil alt dette forenkle det for dig. Samme princip følger, smartphone skal ikke være låst, så Motorola software kan starte med at udveksle data imellem smartphone og pc.

Håber, at du fik oplysninger herigennem.
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. september 2018 - 17:21 #5
Mener du, at jeg skal stå ude på forsiden, og hvordan ser android ikonet ud?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2018 - 02:12 #6
Kørte ud på værkstedet og fik dem til at forbinde telefonen til bilen, kan ikke huske hvordan.
Har lige fået telefonen forbundet til min laptop via kabel, pludselig var den der - uden at det gik op for mig, hvad jeg havde gjort.