Avatar billede NKL Praktikant
05. september 2018 - 17:30 Der er 3 kommentarer

tilslutte induktionskogeplade

Er der nogen i Aarhus, Risskov der kan hjælpe med at tilslutte induktionskogeplade istedet for en gamel induktionskogeplade, samme størrelse, samme mærke?
Avatar billede puren Ekspert
05. september 2018 - 20:00 #1
Det er ikke svært og har du et måleinstrument er det kan du sagtens finde ud af det

Men skriv hvis du skal bruge hjælp undervejs
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2018 - 20:26 #2
Induktionskogeplader kan enten tilsluttes 240 eller 400 volt. Hvis du ikke ved noget som helst om forskellen mellem de to, skal du kontakte en elektriker for at få det gjort korrekt.
05. september 2018 - 21:51 #3
Bare lige til din orientering:    (for at komplettere MILTER  # 2)

MONTERER DU SELV OG DER OPSTÅR BRAND (VED FEJLMONTAGE), SKAL DU ENTEN KENDE DIN FORSIKRINGSAGENT MEGET, MEGET GODT, ELLER PÅ ANDEN MÅDE VÆRE EN STÆRK "FORDELS-KUNDE" . SELSKABERNE DÆKKER NORMALT IKKE DEN SLAGS SKADER ...  OG DET KAN BLIVE DYRT, MEGET, MEGET DYRT !!!!!!!!!

Sagt i al venskabelighed og med en mild løftet pegefinger.

Kristian