Avatar billede lurup Ekspert
08. september 2018 - 20:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny op start i wordpress

Jeg har leget med Woodpress og er kommet frem til jeg vil lave en sider fra starten af med elementor.
Hvordan for jeg slettet min sider så der ikke er nogle theme på den uden jeg sletter min WooCommerce indhold
Avatar billede stjans Guru
09. september 2018 - 09:09 #1
Du vælger først standardtema som tema (twenty seventeen til eksempel).

Derefter logger du ind via FTP og går til mappen content - themes.

Her sletter du alle temaer - undtaget det tema, du har valgt som standardtema (her twenty seventeen).

Når du nu logger ind i WP er alle temaer væk, undtaget det aktive.

Du SKAL have et aktivt tema.
Avatar billede lurup Ekspert
09. september 2018 - 10:56 #2
Tak
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. september 2018 - 12:29 #3
IKKE ENIG!

Skal der slettes temaer, eller plugins. Skal det gøres "Indefra" Wordpress. Fremgangsmåden er den samme, de skal blot slettes indefra, ellers ender du stadigt med unødvendige koder og tiltag, der ikke bliver slettet ved brugen af FTP.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. september 2018 - 12:34 #4
Derudover skulle du, måske overveje at benytte WP`s eget nye tiltag "Gutenberg" istedet for Elementor. Det vil frigøre lidt hastighed på siderne istedet for ekstra "Plugin installationer", der (muligvis) vil konflikte senere ...https://wordpress.org/gutenberg/
Avatar billede stjans Guru
10. september 2018 - 08:05 #5
Enig i sletning af plugins  - ikke i sletning af temaer !!. Men sådan er der så meget :-)

Gutenberg kan ikke (endnu) det halve af, hvad en ordentlig builder kan præstere - blot til info.