Avatar billede Malthe2045 Juniormester
10. september 2018 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Gamer PC - 10.000kr.

Hej. Har en ven der kigger efter en gamer pc til ca. 10.000kr Han skal kunne trække Battlefield 1. Han har en 144hz Skærm han kan slå den til.
Kom gerne med en masse bud. Er lidt i tvilt om man så fx vil installere vandkøling pc CPU'en eller om man så burde spare der?

På forhånd tak.
Avatar billede eurositi Ekspert
10. september 2018 - 10:04 #1
Denne model har et 8 gb 1070Ti-grafikkort. Det burde være nok til at få alle spil til at køre suverænt: http://topdata.dk/product.asp?product=12203
- Der skal lige tilkøbes Windows (hvis ikke han har en flytbar Windows, ellers kan han spare dette)
- Derudover kan han overveje tilkøb af f.eks. en ekstra harddisk og en opgradering til 16 gb RAM.
- Jeg ville spørge butikken angående behov for vandkøling ift. setuppet.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2018 - 11:24 #2
Avatar billede FenjaX Juniormester
10. september 2018 - 20:44 #3
Hvis i kan bygge den selv er der utroligt mange penge at spare - spørg eventuelt venner og familie om ikke nogen kender en der kan bygge den for jer, hvis i kommer med delene.
Avatar billede FenjaX Juniormester
10. september 2018 - 20:45 #4
Vil også mene at vandkøling er meget sejt, men det er ikke voldsomt mere effektivt til prisen og efter at have set hvad der sker med en PC hvis sådan et system får en lækage finder jeg det en anelse skræmmende.
Avatar billede Malthe2045 Juniormester
13. september 2018 - 07:58 #5
#4 men at systemet lækker er vel meget sjældent.