Avatar billede Slettet bruger
10. september 2018 - 12:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Chrome sætter selv markeringer i proxy.

Når der er markeringer i proxy kan Thundebird ikke læse mine mails, og jeg har problemer med at åbne netsider.
Jeg har derfor fjernet disse markeringer, men chrome sætter dem tilbage.
Kan nogen give en forklaring på det.
https://picee.dk/4786-proxy
Avatar billede perhol Seniormester
10. september 2018 - 14:13 #1
På dit billede, oven over markeringen for "Brug en proxyserver til ...." ser man en mulighed for at markere "Automatisk registrering af indstillinger".
Fjern de markeringerne for "Brug en proxyserver til ...." og "Brug ikke proxyserver til ....". Marker herefter "Automatisk registrering af indstillinger" og klik på OK-knapperne 2 gange.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2018 - 15:00 #2
Ok, jeg prøver. Men aner ikke hvornår den vil kokse igen, for jeg kører normalt
med  Firefox.
Avatar billede Mikael Ekspert
10. september 2018 - 17:16 #3
Chrome er helt "åndsvagt" lige i disse dage.. Intet er normalt på den Browser ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2018 - 17:24 #4
Ja den nyeste version er fejlbehæftet. Prøv at rulle tilbage til den forrige version hvis du kan.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2018 - 17:26 #5
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2018 - 20:26 #6
Tak for jeres indlæg. har forsøgt at downloade en 2 mdr. gammel version.
og har fået: Google Chrome er opdateret
Version 69.0.3497.81 (Officiel version) (64-bit) jeg ved ikke om jeg fik den rigtige.
På linket fra #5 fik jeg en VPN advarsel med opfordring om at købe programmet.
Avatar billede Mikael Ekspert
11. september 2018 - 08:29 #7
#6.. Samme som jeg har på en 32 bit.. Og den er nyeste iflg Google ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2018 - 10:46 #8
#7 Tak for info, og det undrer mig ikke, at google ikke tillader installation af tidligere versioner. Så må vi jo  håbe de får gang i rettelserne.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2018 - 15:57 #9
God du så ikke bruger den som primær browser :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2018 - 23:53 #10
Ja og så jeg vel nøjes med at sige tak for alle indlæg.😊
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2018 - 17:11 #11
Det er bare ok :-)