Avatar billede bgolsen Praktikant
10. september 2018 - 14:29 Der er 1 kommentar

Inkonsekvens ved gemning af cookies på Apple-produkter

Hej

Jeg er stødt ind i en underlig lille fejl, som jeg kæmper lidt med at løse.

Jeg skal gemme nogle brugerdata i cookies til brug senere i en process. Alt fungerer fint.

MEN, nogle brugere af Apple produkter oplever at det netop ikke fungerer. Jeg har ikke nogle Apple produkter at teste med selv, men jeg har spottet noget i logs.

Der skal gemmes 7 cookies, men af og til, ikke altid, gemmer Apple-produkterne ikke alle 7, men kun 6. Det er altid enten navn eller adresse som ikke bliver gemt, mens resten gør.

Så jeg ved at det ikke har noget at gøre med evt. disbling af cookies.

Jeg har en mistanke, men jeg kunne godt tænke mig at få det bekræftet, og naturligvis noget hjælp til at løse det :)

Min mistanke går på at det er eks. danske tegn der udgør problemet. Så mit spørgsmål er, om det kan være dén slags der kan være problemet?

Med venlig hilsen
Bruno
Avatar billede Andershoegh Seniormester
10. september 2018 - 18:57 #1
Hvis du ikke får et svar her, er dette Fora måske en mulighed:

http://www.macnyt.dk/forum/