Avatar billede Besil Seniormester
12. september 2018 - 13:52 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Printer melder 'Intet papir'

Jeg har en Epson XP830 printer, som pludselig skriver at den mangler papir.
Der er papir i, og intet sidder fast.
Jeg har prøvet at tænde og slukke og tage stikket ud, prøvet at vælge bakke manuelt, slette dokumenter i kø og meget mere...
Men den er ligeglad :-(
Hvordan får jeg den overbevidst om at der er papir?
Avatar billede 450025 Ekspert
12. september 2018 - 16:43 #1
Besil
Jeg vet ikke om der er felles trekk her, har en ok HP 1510 Diskjett også den har samme luner den iblant jeg gjør som deg, tar opp alle ark sett dem ned igjen virker som dem ikke kommer i bund så jeg gjør det lidt røft.

Da trykk jeg skriv ut direkte fra skriveren, det funker her videre skriv ut normalt via computeren, skanner har aldri svikta, bare en tanke, mulig en uvane da jobber den trutt i 3 uker til og da er det der igjen, håper det hjelp.
Arne
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2018 - 18:49 #2
slet printeren helt fra computeren
og geninstaller den (efter en genstart)
Avatar billede Besil Seniormester
12. september 2018 - 18:52 #3
sidwave, det har jeg lige gjort.
OG det VIRKER :-D

Tak for input, Arne, det var dig der fik mig på tanke om at jeg vist havde lavet en opdatering. Så det var bare det der var galt :-D
Nøj, det er skønt at det virker igen!