Avatar billede jarlja Forsker
14. september 2018 - 07:54 Der er 5 kommentarer

Android kode hjælp søges. 😁

Hej hvor skriver man eller hvordan virker det. Det her er fra en app :https://photos.app.goo.gl/XoXjX9FNXYL64pZ6A

På forhånd mange tak 😀
Avatar billede ejvindh Ekspert
14. september 2018 - 09:10 #1
Jeg tænker, at hvis du skal have en chance for hjælp, skal du nok skrive noget mere. Og et oplagt sted at starte kunne jo være at sende noget af koden. Og så måske noget om, hvad du har gjort for, at det viste dukker op. Og hvad du kunne have tænkt dig, at der skete i stedet.
Avatar billede posten Ekspert
14. september 2018 - 10:08 #2
ved ikke hvad du skriver om ang kode når jeg bruger dit link kan jeg logge ind og skrive
hvad er da dit problem ???
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2018 - 12:02 #3
#3
OK, vi kan sagtens spille sims og nusse. Men du skal helst ikke på for langt fra Nuuk.
Avatar billede myrepigen123 Praktikant
14. september 2018 - 12:17 #4
hej KAtte_nusser. jeg er også helt vildt med sims, så jeg er meget intrasered i at være din viretuelle kæreste. mit sims navn er myrepigen1415
håber jeg høre fra dig
Avatar billede jarlja Forsker
25. september 2018 - 17:49 #5
Hej undskyld jeg ikke har været her.
Det jeg søger er nok et sted med let forståeligt Android koder hvad det betyder og hvad det gør, på dansk helst hvis ikke så på engelsk. 😁