Avatar billede 450025 Ekspert
20. september 2018 - 18:02 Der er 2 kommentarer

Synkronisering

Synkroniserings Problem.

Nå er jeg kjørt opp i et hjørne. Treng lidt hjelp her Win 10 og nye Gmail som er min favoritt hva som hente vet jeg ikke helt  gmail spør ofte er det deg vi må vite om det er deg.

Tenkte jeg ville bytte Password også da, problemet oppstod nok her. Den ene maskin funket fint, neste fikk samme  Email og password jeg tok et skjermbilde den første funka fint o gjør det enda.

Nummer 2 der er den satt til pause, hvordan kommer jeg rundt dette?
Har samme Email – Telefon – Password – er det samme, ekstra spørsmål er navnet på båten jeg hadde hanto24.

Jeg blir glad om noen kan hjelpe meg med dette her, må si jeg nok gir  opp selv står helt fast Takk
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
20. september 2018 - 18:05 #1
Sorry jeg glemte denne klokken er mange å eg er sliten.
https://ibb.co/fYuexK
Avatar billede 450025 Ekspert
21. september 2018 - 18:38 #2
Ja det er fredag ingen har stilt opp ofte er det slik klar deg selv, man lære masse ved dette, oppgaven er løst nå min Gmail har jeg hatt og brukt i alle år xxxxfl@gmail.com den ble jo ny nå jeg liker den ikke

Men den nye forbedringen i Gmail har ikke jeg sett til, noe  positivt enda nei.

Alt må forbedres det blir så godt for alle utrolig.

Nei du vet hva du har men ikke hva du får, vi har Sikkerhet i dag,      ER DU HJEMME?      ER DET DEG?      VI MÅ JO VITE DETTE?  Sorry idioter er mitt svar.
Og har du Win7 bind det fast med kjetting, du vet ikke hva du får om du bytter sa Sauebukken da den hoppa over bekken trodde graset var bedre der

Nå er det ny konto over alt nå, synkronisert også håper der blir fred en stund, nå kan jeg sile ut mange som plager til enhver tid, flere forsvinner nå og med Adblokk i tillegg var det kanskje ikke så dumt.
Helt ferdig er jeg ikke.

Med den nye konto blir jeg nybegynner igjen, nytt bilde også, og da har jeg 2 valg kanskje ikke det er så dumt med min erfaring. God helg.