Avatar billede rasmussev Juniormester
23. september 2018 - 16:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan dette grafikkort styre 2 skærme?

Hejsa,
Min søn vil gerne have en ekstra skærm på hans gamer pc, kan i hjælpe med om dette grafikkort kan klare dette? Kortet hedder MSI GTX 660, 2GB TWINFROZR III OC EDITION.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. september 2018 - 17:21 #1
Det kan det sagtens, men spørgsmålet er nok i første omgang, om ikke det kan det, det kort der allerede sidder i maskinen, hvis det handler om en gamer-spand?
Avatar billede posten Ekspert
23. september 2018 - 17:22 #2
https://www.komplett.dk/product/760680# ku dette skærmkort fra komplett magter 4 skærme da du ikke har lagt et foto ved kan vi jo ikke se hvilke stik der på kortet
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2018 - 18:23 #3
Ja, det kan 🤓
Skærm tilslutning for
To DVI
En HDMI
En Displayport

Det kommer an på skærme der bliver benyttet 🤓👍
Avatar billede rasmussev Juniormester
23. september 2018 - 20:28 #4
Det kort jeg omtaler sidder allerede i maskinen, så det er fint det kan klare 2 skærme;) Han har en skærm i dag en LG Flaton ips234v, den skærm vi påtænker at købe er en Msi 27” Optix G27c2! Kan det passe sammen?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2018 - 23:35 #5
🤓👍😂
Hvorfor overhovedet oprette spørgsmåler, når du ved det kan 😇
👁
Skærmen har da DVI, Displayport og bedste af alle dem HDMI.
Avatar billede Duborg Juniormester
24. september 2018 - 08:52 #6
til almindelig skrivebords brug så ja.

men hvis han vil bruge den til at game på så vil han ikke få fuldt udbytte af den da det er en 144hz og et gtx 660 meget sjældent, hvis overhovedet komme i nærheden af så mange fps.

så der vil nok være nogle penge at spare ved at se efter en skærm omkring de 60-120hz område uden at miste ydelse.

men ja han kan sagtens bruge skærmen

vh kasper
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. september 2018 - 14:11 #7
Hvis der "kun" sidder et enkelt GTX660 i den nu, er der ikke rigtigt plads til de store armbevægelser i forhold til gaming - kræfterne er ikke til det længere.

Kig på noget i størrelsen GTX1060(Ti) så er du kørende et stykke tid igen.
Avatar billede rasmussev Juniormester
24. september 2018 - 22:26 #8
Hejsa,
“Jørgen A.B” jeg spørger om kortet kan klare 2 skærme det fortæller du det godt kan, derfor skriver jeg videre fint at det kan, og så fortæller du det kommer an på hvilke skærme og det fortæller jeg så hvilke skærme det drejer sig om, og får feedback på det fra andre! Så forstår ikke din😇😇😇