Avatar billede plok Forsker
25. september 2018 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke udskrive fra nettet (siger at USB 3.0 ikke er understøttet)?

Hej.

Jeg har et problem med at jeg ikke kan udskrive fra nettet (Firefox eller Chrome)

Den siger at USB 3.0 ikke er understøttet og at jeg skal flytte printeren til en anden port? Dette har jeg prøvet men det virker ikke.

Jeg kan sagtens udskrive i Word og andre desktop programmer?

• Windows 10 64 bit
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2018 - 10:33 #1
kan du ikke gemme det du vil printe ?
og så printe det ud fra windows
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2018 - 10:39 #2
Jeg er selv modstander af papir - udskriver til CutoPDF Writer, som virker som printer (Ctrl+P) men gemmer en pdf-fil i stedet (den spørger efter placering og filnavn, så der er frit valg) http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
Avatar billede plok Forsker
25. september 2018 - 16:04 #3
Det nogle produktionsmedarbejdere som skal have en fysisk pakkeseddel :)

Men jeg har fundet ud af det: Den var åbenbart indstillet til at man selv skulle foder den med papir når man printede via nettet?

Jeg lavede om i printerindstillinger inde i kontrolpanelet ved at klikke på printeren, og derefter sætte flueben i, "Brug kun A4 fra bakken)

Printer: Brother 5375DW