Avatar billede Fjotte Seniormester
28. september 2018 - 09:49 Der er 5 kommentarer

opdatering

Hej jeg har et spørgsmål ved. opdatering af driver
Hvordan finder jeg den rigtige driver har været inde enhedshåndtering og finde navn på driver og så søge efter en uden held går man ind på producentens hjemmeside kan man lade deres søgerobot lede efter den  bedste driver og gør jeg det fungere min computer ikke ordentlig.
og går jeg ind på HP hjemme side som er navnet på min computer så er det gl driver ?

Håber på hjælp

Hilsen Lars
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2018 - 10:00 #1
brug altid producentens hjemmeside.
hvilken navn og model er det ? (så kan jeg forsøge at finde)
Avatar billede Fjotte Seniormester
28. september 2018 - 12:36 #2
Hej har været inde på producentens hjemmeside men det er AMD Radeon AMD8400 og AMD HD8670M
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2018 - 17:28 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2018 - 18:03 #4
Har du prøvet "autodetect"?
Avatar billede Fjotte Seniormester
02. oktober 2018 - 17:20 #5
har været inde og installerer på deres hjemmeside ,har faktisk gjort det flere gange hver gang jeg har installeret det  fungere min mus dårligt så det har gjort at jeg har fjernet det igen. men tak for hjælpen prøver at installere det igen og vis det ikke virker skriver jeg igen i en ny tråd

:-)