Avatar billede Jack Bang Praktikant
28. september 2018 - 21:34 Der er 3 kommentarer

Skæm gik sort. Hjæælp

Min søn skulle til at spille csgo og lige før at han var inde i spillet kommer der en masse mærkelige lyde og derefter går skærmen i sort. Nu forbliver skærmen sort efter vi har genstatet den. No signal siger skærmen. Nogen der har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede regnar2 Novice
28. september 2018 - 22:18 #1
Prøv at skifte hans Hdmi kabel :D
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2018 - 00:25 #2
Var det bip lyde der kom?
Tyder på at grafik kort enten er stået af eller ikke får strøm.
Avatar billede posten Ekspert
29. september 2018 - 01:03 #3
ja syntes i burde tjekke skærmkortet kommer der mon bib lyde når i vil starte hans pc ???