Avatar billede Jannickhess Professor
03. oktober 2018 - 16:51 Der er 2 kommentarer

modtager hver dag (reklame fra lånefirma, med samme tekst, kan åbenbart ikke slette den, heller ikke under slet nyhedsbrev

modtager hver dag via email, (reklame fra låne firma, med samme tekst, kan åbenbart ikke slette den, heller ikke under slet nyhedsbrev

Har også forsøgt at få den automatisk til at placere den under spam, eller slettet post, men intet hjælper,

kan nogen her måske hjælpe mig gerne Dansk tekst hvis i sender et link
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2018 - 18:00 #1
i Thunderbird er det bare at markere som spam, og så ryger den i spam i fremtiden

bruger du outlook ?
Avatar billede mort1 Ekspert
03. oktober 2018 - 19:21 #2
I Outlook kan man højreklikke på mailen, og derefter i den dialogboks der dukker op, gå i uønsket mail - I uønsket mail findes der firskellige valgmuligheder for hvordan du vil behandle/blokkere den uønskede mail - Og så bør du vel i øvrigt anmelde afsenderen: http://svindlere.dk/anmeld-spam/