Avatar billede mammi Novice
03. oktober 2018 - 18:18 Der er 3 kommentarer

alle filer

Hejsa alle sammen!
Jeg håber I kan hjælpe mig inden jeg bliver skaldet af at hive mig selv i håret :-)
Det har virket hele tiden men nu er det pludselig væk. Alle filer !
Når jeg skal hente billeder ind på min hjemmeside, kan jeg kun se jpg og png alle andre filer bliver ikke vist.
Hvis jeg skal uploade på photobucket  er de alle synlige og kan hentes, det samme hvis jeg skal bruge dem på min pc.
Jeg håber I kan hjælpe mig.
Hav en skøn aften.
Med venlig hilsen
Rita..
Ps. Kan ikke sætte billeder ind så I kan se hvad jeg mener, så håber I forstår.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2018 - 19:19 #1
hvilket program bruger du til hjemmesiden?
Hvis du har onedrive, google drev eller dropbox, så gem billedet der, og vælg at dele det (kun det, ikke mappen) - så kan du vise link til billedet her. Når spg er besvaret, så slet billedet igen.
Avatar billede mammi Novice
03. oktober 2018 - 21:09 #2
Hej Claes57.
Aner det ikke, selve siden er oprettet på freewebsite og der har aldrig været problemer før. Det er lige meget om jeg anvender Google chrome, eller internet Explorer. Kan ikke uploade mine billeder fordi de billedfiler. f.eks gif ikke bliver vist, selv om de er der.
Må jeg sætte links ind her fra photobucket.
Tusind tak fordi du svarede så hurtigt.
Rita.
Avatar billede mammi Novice
03. oktober 2018 - 21:19 #3
Hej igen Claes57.
Her er link til min hjemmeside, hvor det øverste billede er når jeg prøver at uploade på hjemmeside og det nederste er når jeg uploader på photobucket.
Som du kan se er det nederste som det skal være, viser alle filer, men det øverste viser kun 2 formater.
Rita.

http://www.freewebsite-service.com/mammi51/Mask%60s.php