Avatar billede poko1 Ekspert
09. oktober 2018 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADVARSEL FRA MICROSOFT OM OPDATERING 1809 Oktober

Hvis du er løbet ind i og har opdateret til Windows 10 Version 1809 må eller skal du ikke benytte Computeren før der er fundet en løsning. Vi advarer også om at gå Gendanne til den tidligere Udgave filerne er også borte i Windows. Old

.https://www.computerworld.dk/art/244988/microsoft-brug-ikke-pc-en-hvis-windows-10-opdateringen-har-slettet-dine-filer
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2018 - 16:05 #1
man altså kun hvis man opdager, at den har slettet filer - hvis den ikke har, så virker den ok - derudover, så har microsoft stoppet udrulning af 1809, så enten har du et kørende system med den, eller også får du ikke tilbudt versionen.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. oktober 2018 - 16:08 #2
Ja det er jo også kun hvis det er gået galt.
Den blev jo stoppet i Torsdags da der indløb utallige klager.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2018 - 16:28 #3
På min stationære, som jeg lige havde installeret w10 på inden oktober opd. ville
jeg slette den opdatering, men der er ikke registreret noget opdatering.
Jeg mistede kun OneNote, så det var ikke noget problem. Geninstallerede og fandt mine data på OneDrive.
På min bærbare, med ældre W10 install. er der slet ikke mistet noget. Og heller ikke der er der registreret nogen opdatering i kontrolpanelet.
Så jeg kører bare videre, og har heldigvis et Image hvis "Det lille hus brænder" :-)