Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
14. oktober 2018 - 12:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Besøg på en side der ikke eksisterer?

Hej

Jeg kan se på min Google Analytics at jeg får besøg fra blandt andet Brasilien og Australien på den her URL: /h/7206362.html, som ikke eksisterer. Der er tale om 15-20 besøg den seneste måned. Er det mon noget jeg skal være bekymret for?

Kan det ske at være nogen der forsøger at skade mit site?
Er der nogen der har forstand på den slags eller erfaringer hertil?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2018 - 12:14 #1
Er det et komplet link??
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
14. oktober 2018 - 12:25 #2
Nej, det er domæne.dk//h/7206362.html
Avatar billede Mikael Ekspert
14. oktober 2018 - 12:53 #3
Det er helt uskadeligt.. Oplever det samme.. Det er typisk bare en "robot" som "snuser"

Bemærk hvor kort tid besøget har varet ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2018 - 12:54 #4
på hjemmesider, kommer der dagligt angreb. op til flere hundreder.
(kan ses i din router log)
Avatar billede Mikael Ekspert
14. oktober 2018 - 13:13 #5
Vedr. #3.. Et billede fra min hjemmeside/analytic..

En del besøg fra "andre lande" end lige DK.. Det er helt uskyldigt ;)

https://i.imgur.com/B0Df6WY.png
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
14. oktober 2018 - 20:10 #6
Hej Mikael

Det er jeg med på, men det der undrer mig er at de besøger en URL, som slet ikke eksisterer?
Avatar billede Mikael Ekspert
14. oktober 2018 - 20:33 #7
#6  Tja ??? HVIS den engang har eksisteret, eller hvis google engang har set den omtalt et sted, så ligger den URL, jo på nettet et sted til evig tid..

De nævnte "robotter" sendes jo afsted efter diverse søgeord/sætninger. Det samme gør Google.. Så rent faktisk, så KAN nogen af dem være fra Google p.g.a. analytic ??

Men igen.. De gør absolut ingen skade..

Min hjemmeside har eksisteret siden feb. 11.. Og der er flere hundrede "fremmede" besøg hver måned.. Men ingen problem overhovedet..

Men ja.. Jeg undre mig også i starten over den "globale" interesse ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
14. oktober 2018 - 20:39 #8
Prøv at se din analytic om et par dage.. Bare det at du i din tråd har skrevet:
URL: /h/7206362.html bør give dig en del besøg på analytic ;) ;)