Avatar billede Shark7500 Praktikant
14. oktober 2018 - 16:20 Der er 5 kommentarer

Der kan ikke oprettes forbindelse til dette webside (Facebook) (Gmail) og andre.

Jeg har fået et problem med Google Chrome med at jeg ikke kan komme ind på nogen websider fx. FB, Gmail og på Wallpaper Abyss kan jeg komme ind men wallpapers bliver ikke vist det skal siges det kun er i Chrome bruge lige for tiden Microsoft Edge for disse websider der ikke fungerer. Jeg har prøvet at scanne min pc med mit anti virus program (KasperSky Lab) har læst en guide fra Google selv om at slette cookies gendanne indstillinger til deres oprindelige standardkonfiguration genstarte router og  slette Chrome og igen ting virker

Håber der findes en løsning.

Google Chrome
Version 69.0.3497.100 (Officiel version) (64-bit)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2018 - 16:58 #1
Har hørt der var problemer med Crome i den nyeste version.
Prøv om end af dem du har brugt før vlrker:
https://www.slimjet.com/chrome/google-chrome-old-version.php
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2018 - 17:12 #2
Ser ud til det var den forrige version der var bøvl med ud fra det jeg hører fra en anden tråd. Så du får nok ikke noget ud af at prøve en anden version.
Avatar billede Mikael Ekspert
14. oktober 2018 - 19:26 #3
Version 69.0.3497.100 er nyeste på både 32 og 64 bit..

Jeg ville måske afinstallere Chrome og installere den igen. Og logge på efterfølgende ;)

https://www.google.com/intl/da_ALL/chrome/
Avatar billede Mikael Ekspert
14. oktober 2018 - 20:44 #4
Vedr. #3  Havde lige overset, at du HAR geninstalleret Chrome ;)
Avatar billede posten Ekspert
15. oktober 2018 - 06:04 #5
har tidligere oplevet det med chrome at MANGE  pludselig ikke var online i en butik
blev enige om eneste chance var genstart router og det virkede har senere lavet en ny install. af netværket og fjernet en router da vi ku sløjfe 2 kabler nu ingen problemer