Avatar billede Copenhagen Silver Praktikant
14. oktober 2018 - 21:21 Der er 6 kommentarer

Feedback på min webshop?

Hej,

Er der nogen der vil tage et kig på min nyetablerede webshop og komme med lidt konstruktiv feedback? Der er tale om https://copenhagensilver.com/, som forhandler danske designer smykker. Jeg vil sætte stor pris på lidt feedback på siden, da jeg har begrænset erfaring med at opsætte hjemmesider.

På forhånd tak..

Mvh. Copenhagen Silver
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2018 - 06:21 #1
det ligner alle andre webshops.
det er hurtigt (godt)

farverne er PISSEKEDELIGE!!! :)
Avatar billede stjans Guru
15. oktober 2018 - 07:24 #2
Jeg synes nu ikke farverne er SÅ kedelige - måske mere stilfulde; hvilket passer meget godt til smykker.

Men ja: Den ligner de andre.. Arbejd evt. lidt med parallex samt opdeling af sektionerne lidt anderledes.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2018 - 08:11 #3
der er jo ingen farver. det er sort/hvidt/gråt

at kalde det ok... nej nej nej :)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
15. oktober 2018 - 09:34 #4
Farverne er ikke s/h, men billeder af sølvsmykker gør sig fint med dette valg.
Patina kunne overvejes ...
Justering af billederne så baggrund i farver, med s/h sølvsmykker burde overvejes ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. oktober 2018 - 16:33 #5
#3
Jeg giver dig ret sidewave. Der mangler nogle farve. Lidt dæmpede farver ville ikke side, synes jeg. Det andet bliver gråt i gråt, og ikke noget der springer i øjnene.
28. november 2018 - 09:33 #6
Hej,

Jeg tænker du kan gøre en hel del mere ud af dine produkt billeder. Se f.eks nlegacy´s hjemmeside. Jeg syndes de er gode til at lave billeder som fanger. De bruger også video til at fange brugerne.

Mener det er Benny fra www.femkantet.dk/ som har lavet deres site.