Avatar billede lurup Ekspert
15. oktober 2018 - 11:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte gmail beskeder

Jeg har en gratis gmail konto med 70.000 mail ( 10 gb) jeg gerne vil have over på en betalings mail fra gmail.
Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
15. oktober 2018 - 11:43 #1
Nederst i dit mail vindue under primære, ser du et link til administrer konto.
Der vil du se dit nuværende forbrug ud af de gratis 15 GB og, kan ligeledes vælge en "Upgrade" til 100 gb. eller 1 tb. dine nuværende flyttes med ved opgradering til betalt plads!
Avatar billede lurup Ekspert
15. oktober 2018 - 12:12 #2
det skal flyttes til en pro konto jeg har i dag
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
15. oktober 2018 - 12:51 #3
Nøjagtigt på dette bliver jeg svar skyldigt "MEN".

Bruger selv flere gmail kontoer, der er opsat til at vidersende og ikke gemme mine mails på kontoen, dette frigør pladsen på disse kontoer. Men vidersender ikke tidligere mails, Muligt valget er der, bør kunne se i de pågældende gmail kontoer
Avatar billede puren Ekspert
15. oktober 2018 - 13:09 #4
I Outlook eller anden email klient skal du logge ind i begge konti med imap og du kan nu flyttet dine mails fra den ene til den anden konto (drag and drop style)

Husk at tillade imap login fra Gmail
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:37 #5
Tak for hjælpen