Avatar billede Hanne Praktikant
19. oktober 2018 - 14:35 Der er 2 kommentarer

Epson ET-2500 printer

Hej!
Jeg har ovenstående printer og den står og lyser rødt hele tiden og vil ikke udskrive.
Vi har renset filteret, efter anvisning på YouTube, og skal nu have den nulstillet,
men ved ikke hvordan man gør.
Jeg har skrevet med Epson mange gange, men de vil ikke fortælle hvordan man gør. Skriver jeg bare kan sætte den på deres værksted, som er Infocare.
Infocare har jeg læst dårlige anmeldelser om, så det vil jeg helst ikke.
Er der måske nogen der kan hjælpe.
Mvh
Hanne
Avatar billede falster Ekspert
19. oktober 2018 - 14:48 #1
Ganske vist for Epson ET-2550 men måske virker det:

https://epson.com/faq/SPT_C11CE91201~faq-284875

ellers Google på "Epson ET-2500 factory reset"
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. oktober 2018 - 16:26 #2