Avatar billede Jan K Ekspert
23. oktober 2018 - 10:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk ordbog til Mozilla Thunderbird

Jeg har installeret Thunderbird og prøvet at installere dansk ordbog, men går i stå undervejs. I følge vejledningen skal man

3. Click Download More Dictionaries, then click OK to close the dialog.
In the opened tab, scroll through the alphabetic list of dictionaries to find the one you want.
4. Click Download Dictionary next to the language of your choice.
In the opened page of the selected dictionary, click the green Add to Thunderbird button.
5. In the Software Installation window, click Install Now.

Desværre stopper det efter halvdelen af fire, for der findes ingen grøn Add to Thundertbird knap, kun en grøn Download now knap. Bruges den downloades ordbogen godt nok, men den installerede ikke i TB.

Nogen bud på, hvordan det skal gøres?

PS! Jeg plejer ikke at være nybegynder, men kunne ikke få mit gamle login til at virke, måske fordi min gamle e-mail ikke længere eksisterer, og måtte derfor genoprette mig :_)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2018 - 11:22 #1
Hvis du sletter thunderbird, og henter dansk version, så er ordbog inkluderet
https://www.thunderbird.net/en-US/thunderbird/all/
Avatar billede Jan K Ekspert
23. oktober 2018 - 11:43 #2
Tak. Det vil jeg prøve.