Avatar billede Mikael Ekspert
26. oktober 2018 - 11:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

" Friskt ordvalg" ;)

Har jeg ubevist været på en "dating side" ???

;) ;)

https://i.imgur.com/pktx9yy.png
Avatar billede milter Ekspert
26. oktober 2018 - 12:11 #1
Ak ja, inviter dem indenfor en enkelt gang for at se frimærkesamlingen, og ....!!
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2018 - 12:45 #2
Dating side? Når jeg går ind på linket, ser jeg kun en reklame for AVG antivirus.
Nen jeg har været nævnt på en dating side, uden nogen sinde at have været der.
Da jeg, på google, søgte på mit navn, så jeg til min overraskelse, at der stod "Som - mit rigtige navn - siger" Andet stod der ikke, men det ærgrede mig, at se mit navn misbrugt på sådan en side. De havde simpelthen kopieret sætningen fra et indlæg på Videnskab.dk  på google.
Avatar billede Mikael Ekspert
26. oktober 2018 - 12:52 #3
#2.. Tænk hvad du har sparet af kroner.. Det plejer at koste kassen ;) ;)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2018 - 13:37 #4
#3 Nå ok, det vidste jeg ikke, men jeg var nu ikke nævnt, når man åbnede siden, jeg måtte jo lige se. Men godt det samme, jeg er ikke frisk til den slags oplevelser. Jeg er heller ikke forarget over den slags link. kun at de misbruger folks navne. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2018 - 13:39 #5
Må ikke håbe de tvangsopdaterer til Premium versionen så Michael.
Microsoft de tvinger ting igennem.
Her sidst gik det (heller) ikke godt ;-)
Avatar billede Mikael Ekspert
26. oktober 2018 - 13:51 #6
#4  Helt enig.. Bliver heller ikke forarget trods fremskreden alder..
Man kan jo frit lukke ned.. NÅR man har kikket forsigtigt ;) ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2018 - 13:56 #7
Pas på blodtrykket :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2018 - 14:28 #8
Jeg skulle måske nævne, at grunden til min ærgrelse over brugen af mit navn er, at vi kun er 3 personer med det efternavn. Havde jeg heddet Hansen, var det lige meget.
Og nå ja, fremskreden alder. Jeg bliver 80 om tre mdr. og så er man jo ikke den store "gymnast" længere, og ville nok ikke være så efterspurgt *G*
Avatar billede Mikael Ekspert
26. oktober 2018 - 16:30 #9
#8  Med AVG bliver du MÅSKE, som en 78 årig igen ??? ;)
Avatar billede bpb Seniormester
26. oktober 2018 - 17:56 #10
#2:  Samme fænomen her.

Når jeg søger på mit navn, dukker der et par erotiske sider op, som indeholder et dokument fra min hjemmeside.

Og også en ikke-erotisk side, som tilbyder download af en kopi af dokumentet.  (Det er nok sikrere at downloade dokumentet fra min hjemmeside.)

Dokumentet er en pdf-fil med noderne til fugaen fra det populære jazz-stykke "Bach Goes To Town", hvori et par manglende takter er rekonstrueret og tilføjet.

Jeg har ikke helt forstået, hvorfor et dokument af den type skal figurere på erotiske sider.

Men at den bliver kendt i videre kredse, og ikke kun blandt jazz-teoretikere, er da positivt.
Avatar billede milter Ekspert
26. oktober 2018 - 17:57 #11
#9.  Kan AVG måske også gøre mig yngre? Jeg brugte den gratis version af AVG gennem mange år, men min kone siger, det ikke har hjulpet :-(
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2018 - 19:06 #12
#9 Det tror jeg næppe, men måske kunne et par fagre mør fra en dating side
gøre det? men som 220661 skriver, skal man passe på blodtrykket.

#10 Disse sider fisker bare efter noget, som kan gøre dem interessante.

#11 Det er jo svært at bedømme, måske havde det været værre uden AVG?
Så du må hellere hænge på. :-)
Avatar billede Mikael Ekspert
18. juni 2019 - 21:02 #13
Løst: Tak for alle svar ;)