Avatar billede anon Juniormester
31. oktober 2018 - 18:33 Der er 4 kommentarer

Mine dokumenter er låste

HJÆLP.
Jeg skal til eksamen i morgen og mine dokumenter gider ikke åbne. Den bliver ved med at sige at der er en fejl i og at det ikke er sikkert at åbne mine dokumenter. Jeg har søgt på nettet og prøvet at gå ind under filer og så åbn.. og så reparere dokument, men den siger det samme igen og igen.
Avatar billede anon Juniormester
31. oktober 2018 - 18:34 #1
Noget med noget filbeskadigelse
Avatar billede supertekst Ekspert
31. oktober 2018 - 21:06 #2
Hvis du anvender Windows / Word - så er du velkommen til at sende filen - så skal jeg forsøge. Anvend først www.supertekst-it.dk | Kontakt - så skal jeg svarer med en mail som du så kan anvende til fremsendelse af Word-filen.
Avatar billede supertekst Ekspert
31. oktober 2018 - 21:07 #3
PS.: Hvilken version af Word anvender du?
Avatar billede eurositi Ekspert
01. november 2018 - 00:11 #4
LibreOffice (den velkendte gratis officepakke) kan åbne ethvert Microsoft Office-dokument, medmindre at det rent faktisk er beskadiget, krypteret eller virusinficeret.
https://da.libreoffice.org/
... Hvis du stadig får fejlbesked, når du prøver at åbne dem i LibreOffice Writer, så er der sket noget med dine dokumenter.