Avatar billede mjansen Seniormester
05. november 2018 - 10:23 Der er 2 kommentarer

Wireless M-bus

Hej

Søger en der kan hjælpe mig med wireless m-bus forbindelse til en Kamstrup måler. Jeg har pt. en AMB8465-m usb stik. Jeg har prøvet at modificere følgende software til Linux. Dog uden at få noget signal.

Håber der sidder en derude men nogle erfaringer som han/hun har lyst til at dele.

Hvis du kan levere en færdig løsning er jeg villig til at betale for det.
Avatar billede mjansen Seniormester
05. november 2018 - 10:24 #1
Avatar billede Kenneth Moller Praktikant
28. januar 2019 - 00:12 #2
https://github.com/weetmuts/wmbusmeters

har du KEM filen ?

/kenneth