Avatar billede peachmelba Novice
06. november 2018 - 10:40 Der er 1 kommentar

Vedligehold af kontakter

Hej med jer.

Jeg arbejder i et firma hvor vi har 200 chauffører kørende med android mobiltelefoner.
Adressekartoteket (kontakter) vedligeholder vi ved at vi har lavet en mailkonto kaldet "chauffør kontakter" og installeret på deres telefoner.
Ud over denne mailkonto, har de også deres egen mailkonto.
"Chauffør kontakter" synkroniserer selvfølgelig kun kontakter - ingen mail.

Jeg har en "chauffør kontakter - master" konto hvor jeg vedligeholder medarbejderne, og kopierer til "chauffør kontakter" derfra. Dette gør jeg fordi hvis en chauffør sletter een eller flere kontakter går det jo ud over alle, og ved at benytte en master konto bliver alt jo blot skubbet ud på ny.

Telefonerne er sat til at de kontakter de selv indtaster, gemmes på deres egen mailkonto.

Problemet er, at når jeg sketter "chauffør kontakter" og skubber ud fra master kontoen, forsvinder de kontakter som chaufførerne har markeret som favoritter.

Så spørgsmålene er: Hvordan kommer jeg ud over at favoritterne forsvinder ?

Er der en anden smartere måde at distribuere og vedligeholde kontakterne på, på telefonerne? Har i erfaringer fra jeres firma?

På forhånd tak
Avatar billede peachmelba Novice
06. november 2018 - 10:43 #1
Glemte at skrive, at jeg har testet forskellige apps til at vedligeholde kontakterne, men har ikke fundet en app som kan opfylde vores behov.
De fleste kontakt apps vises navnet ikke på den der ringer når en person ringer til telefonen. Kun nummeret vises.