Avatar billede masuda Juniormester
07. november 2018 - 15:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne visningen af totaler i pivottabel

Kan det lade sig gøre at fjerne visningen af totaler i rækker i en pivottabel?
Jeg skal ud fra et stort datasæt lave en opgørelse til hver sagsbehandler over aktive sager og diverse info om disse sager. Jeg havde egentlig tænkt, at det nemmeste var at lave en pivottabel pr sagsbehandler. Men det bliver uoverskueligt for dem at læse, når der kommer totaler ind i tabellen ved hvert felt i rækkerne.
Pivottabellen vises med "tabel" som rapportlayout.
07. november 2018 - 16:07 #1
Har du været på Design fanen, der kommer i båndet når man står i pivottabellen?
Der kan du vælge subtotaler og hovedtotaler fra og til.
Avatar billede masuda Juniormester
08. november 2018 - 09:07 #2
Det troede jeg - det har jeg så nu! Tusind tak :)