Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
08. november 2018 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mine udgående mails får påført ***SPAM***

Hvad skal jeg gøre for at undgå dette? Det er selvfølgelig ikke konsekvent, og jeg får det ikke, når jeg sender de samme mail fil min gmail-adresse!!
Avatar billede falster Ekspert
08. november 2018 - 21:03 #1
Du omtaler ikke, hvilket e-mail program, du anvender. Men Microsofts tilføjer - efter sigende - aldrig noget til indholdet i e-post-meddelelsen.

Hvis du har et antivirusprogram, som er sat til at scanne din udgående post, kan du prøve at slå den scanning fra.
Avatar billede INK Ekspert
09. november 2018 - 03:55 #2
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
09. november 2018 - 14:22 #3
falster: Det er Norton med Outlook, men hvor lød det dog logisk, at jeg bare skulle slå det fra :-D. Det har jeg så prøvet nu og må se, hvordan det går.
ink: Tråden hjalp ikke, for det er udgående post.