Avatar billede Mikkel Mester
13. november 2018 - 22:43 Der er 1 kommentar

Land skiftet til korea, men kan ikke skifte tilbage. (Fortnite)

Hej.
Jeg er kommet ved et uheld til at skifte land på min fortnite bruger. Jeg kom til at skifte til Korea, men nu kan jeg ikke skifte tilbage eller komme ind på min bruger på PC, men kan godt på xbox.
Når jeg prøver at logge ind på PC, skal jeg bekræfte med et telefon nr., men det kan jeg ikke, da jeg jo ikke har en Koreansk telefon nr.
Nogle som ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2018 - 09:13 #1
Måske kan du få et skype-nummer til korea - de skriver bare "Skype-numre fås til et bredt udvalg af områdenumre og i flere lande og områder." men giver ikke lige en liste med muligheder... https://www.skype.com/da/features/online-number/