Avatar billede WilliamK Praktikant
14. november 2018 - 11:30 Der er 2 kommentarer

Re-Design af hjemmeside

Hej - jeg har oprettet en hjemmeside og vil gerne have et overblik over firmaer/services der tilbyder designløsninger. Derfor tænkte jeg, jeg lige ville høre herinde om i havde firsthand kendskab til et firma (som i vil anbefale)?
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2018 - 13:23 #1
design hænger sammen med kode.
vil du lave hjemmesiden selv, og købe grafik ?

jeg kan bare anbefale danaweb.. www.danaweb.dk
Avatar billede mergelspir Seniormester
31. december 2018 - 15:05 #2
Hej WilliamK

Har du fundet nogle?
Jeg står i samme situation og kunne også godt bruge nogle til at komme med forslag til re-designs af mit site.

(Iøvrigt, design har intet med kodning at gøre. Kodning kommer først ind i billedet, når det design, du bestemmer dig for, skal implementeres)