Avatar billede jcr18 Professor
14. november 2018 - 17:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

manglende maximering

Uanset om jeg benytter browserne chrome, opera eller firefox, så sker det ofte, at når jeg klikker på et billede på f.eks. oversigten for nyheder (ekstra bladet/BT), så "forsvinder" noget af billedet op over bogmærkelinien. https://files.fm/u/p9ztqdma og resten kan ses.
Nogen gange kan jeg så klikke på den nederste linie mod højre hvor der er 2 modsat rettet pile på den del af billedet som bliver vist og billedet kan maximeres til FULL SCREEN. Andre gange bliver pilene ikke vist og så er jeg lige vidt.
Nogen der ved hvad der lige sker?
(Skærmindstillingen er indstillet som anbefalet)
Avatar billede poko1 Ekspert
14. november 2018 - 17:17 #1
Nok fordi du bruger Adblocker?
Avatar billede jcr18 Professor
14. november 2018 - 17:20 #2
checker lige op
Avatar billede jcr18 Professor
14. november 2018 - 17:22 #3
Takker poko1. Det var løsningen.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2018 - 17:38 #4
Nogle adblockere kan godt være deaktiveret på forskellige sider. Det kan man selv styre i indstillingerne oppe i højre øverste hjørne :-)
Avatar billede jcr18 Professor
14. november 2018 - 18:04 #5
Helt enig. En rar ting de der har indført så man undgår at skulle ind i indstillingerne hver gang.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2018 - 18:06 #6
Ja nemlig :-)